Alla hjärtans dag

Idag har det varit Alla hjärtans dag. Mitt civilstånd utgör dock en effektiv munkavel som hindrar mig att uttala min principiella uppfattning om Alla hjärtans dag som fenomen att kanalisera kärlek till en enda dag om året för att därmed kunna lura folk att köpa mer blommor, godis och skivor än vanligt. Så därför gör jag inte det. Jag har gjort anagram istället! :)

ALLA HJÄRTANS DAG

AJ GHANA RÄDS ALLT; HAJAR ANDAS GÄLLT; TAR HAN ALLA DJ, SÄG?; LÄRT HANS DALAJAG; JÄDRANS HALTGALA; JAG HAR ADLAT NÄLS; ANSTÄLLA HAJDRAG; HALTA ÄR LSD-GANJA; JAG STÄDAR HALLAN.

Fler?

Kommentarer
Postat av: Martin

Förlåt min dumhet, men 'JAG STÄDAR HALLAN' innebär vaddå?

2006-02-15 @ 09:20:12
Postat av: Henrik

Vadå? Så alla andra made sense? Du skulle komma med egna förslag, inte ifrågasätta mina...

2006-02-15 @ 17:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback