Jag hade alltså rätt!

Ni tror säkert att min bortavaro beror på att min bloggmotivation har börjat tryta men nej, nej, så är inte fallet. Det är större saker i görningen! Det senaste inlägget handlade ju om hur allt talade för att det var Conan som hade åkt fast som spion. Detta avslöjande var bevisligen för mycket för Säpo eller NBC för helt uppenbart var det någon av dem som ombesörjde att min uppkoppling släcktes ner i fredags. Just det, ni läste rätt! Sanningen som jag förde fram i ljuset var så pass känslig så att antingen statsmakten eller ett inflytelserikt kommersiellt jätte-tv-bolag i USA – formodligen båda i samarbete – nödgades gå in med en riktad åtgärd och bedriva censur! Mina möjligheter att fortsätta avslöja systemets hemligheter var obekväm och mina möjligheter att blogga stängdes helt sonika av under några dagar. Detta är INGET ANNAT ÄN EN PRAKTSKANDAL!! MAKTEN FÖRSÖKER TYSTA MIG!!

Under tiden jag var borta gick Säpo ut med uppenbart fabricerad
information som gick ut på att det skulle röra sig om en 29-årig rysk gästforskare som var häktad för spioneri. Säkert...

Eftersom de flesta tyvärr tror på dem har jag nu åter fått tillgång till nätet. Men ni kan vara lugna, det finns inga hakar, jag kommer alltid ställa upp för er och även fortsättningsvis rakryggat yppa sanningen även om systemet vill annorlunda…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback