Kent Thåström




Under en tid har såna här affischer varit synliga på stan och från första gången jag såg en sån har jag undrat vem Kent Thåström är. Joakim Thåström kanske har en kusin som heter Kent i förnamn? Tänk vad kul det skulle vara om en helt okänd snubbe kliver upp på scenen ikväll inför 15 000 personer på Zinken och säger "Hej, det är jag som är Kent Thåström, kul att så många ville komma" och sedan sätter igång och spelar gitarr och sjunger och låtsas som om det regnar. Han skulle ju isåfall bli min hjälte och lätt förtjäna all världens guldägg och liknande för decenniets bästa publicity stunt. Tänk vad snopna folk skulle bli! Enligt
Eniro finns det ingen som heter så i hela landet men det bekräftar ju bara min tanke eftersom killen ju såklart har varit förutseende nog att skaffa hemligt telefonnummer. För vem vill ha tusentals arga fans som just dragits vid näsan efter sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback