Vart tog självdistansen vägen, Isak?

Ser att Isaac Hayes blev putt när killarna med South Park råkade trampa på hans, uppenbarligen, ömma tå genom att driva med scientologerna.

Va? Vad skrev jag nu? Driver South Park med folk och fenomen? Är det sant?! Men det är ju elakt!!

Det gick bra att vara med och driva med allt och alla en gång i veckan i flera år. Andras trosinriktningar, sociala grejer och t.o.m. rena personangrepp passerade revy och Hayes medverkade glatt och inkasserade ett gäng slantar på att vara rolig på andras bekostnad. Sen gick det tydligen upp för den gode gamle funkmastern att det inte var lika kul att vara på andra sidan, att vara föremål för programmets satir...

Dom är stingsliga, dom där sajentologerna. Dom måste tydligen hålla varandra om ryggen och gemensamt hålla myten uppe om rörelsen. Vem vet varför det är extra viktigt...? Inte jag iaf...

För jag blev nämligen inte uppkallad till Moderskeppet på rymdvarelsekonferens och undervisad av den allsmäktige rymdguden Xeods i intergalaktisk networking och governance, så jag kan helt enkelt inte uttala mig om det...

Kommentarer
Postat av: Martin

Härligt att se att du börjar komma med lite inlägg igen, men jag undrar ju varför det inte är ett om dagen längre..

2006-03-17 @ 09:45:05
Postat av: Henrik

Vilken fräck och osaklig anklagelse man får kastad på sig så här på förmiddagen...

1. Jag har aldrig påstått att detta skulle vara en daglig blogg.
2. Jag har trots det aldrig haft något längre uppehåll. De senaste helgerna har jag inte skrivit nåt p.g.a. att jag har ägnat mig åt andra aktiviteter. Men du kollar ju bara in här på betald arbetstid ändå... =P
3. Bloggtorkan kommer till alla efter ett tag och att gå ner till så ofta som varannan dag är fortfarande bra. (En annan blogg *host kontra host* som startade strax efteråt verkar vara stendöd nu).
4. Du skriver ju inget i din blogg - NÅGON dag!!! För du har ju inte ens nån...

2006-03-17 @ 13:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback